ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ
ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ
Проблема безпеки дітей в Інтернеті вже не здається Україні такою далекою. Ніхто не може заперечити, що на сьогоднішній день вона постала особливо гостро. Кожного року аудиторія користувачів всесвітньої мережі дедалі розширюється і її переважну частину становить молодепокоління — діти та підлітки, якіповністю не усвідомлюютьзагрозу, щоможечекати на них у віртуальномупросторі.
У навчальному закладі пройшов тижденьбезпеки в Інтернеті.Метою проведення тижня є зменшення негативного впливу небажаної інформації шляхом покращення обізнаності дітей та учнівської молоді з питань безпечного Інтернету.
У рамках тижня були проведені різноманітні заходи.
Для 2-4 класів був організований челендж «Агент з безпеки в мережі Інтернет», під час якого здобувачі освіти виконували наступні завдання: «Проговори правила безпеки», «Розмалюй малюнок або намалюй», «Розшифруй за допомогою алфавіта одне із правил безпеки в Інтернеті», «Знайди 10 слів, пов’язаних із Інтернетом та соціальними мережами».
По закінченню найкращий агент отримав сертифікат «Агента з безпеки в мережі Інтернет» із власним фото.
Учні 5-х класів взяли участь у веб-квесті «Безпечний Інтернет»,у якому виконували різноманітні інтерактивні вправи та пригадували правила поводження в Інтернеті .
Шестикласники взяли активну участь у створенні відео «Про Інтернет – тільки правда» .
Здобувачі освіти 7 класу переглянули відео «Основні правила користування Інтернетом» .
Учні 8-х класів грали онлайн у інтелектуально-розважальну гру «Де логіка?», під час якої виконували різноманітні логічні завдання, пов’язані з Інтернетом .
Здобувачі освіти 9-11 класів взяли участь у онлайн-конкурсі на платформі «На Урок» під назвою «Безпечний Інтернет 2.0» .
Тиждень Інтернету був корисним для всіх здобувачів освіти, які ознайомилися з правилами безпечної роботи в Інтернеті і небезпекою, яка може виникнути під час роботи у мережі; здобули навички правильного реагування на небезпеку мережі; повторили правила культури поведінки в Інтернеті, інформаційної культури, здатності аналізувати, узагальнювати, робити висновки; виховувати бажання дотримуватися правил особистої безпеки.